Міжнародний маркетинг
-
Курси
- Субота, 25 червня 2011 09:45
- Автор: Sigillight
- Перегляди: 220
Висока вартість входження до зарубіжних ринків не припускає легковажного ставлення до формування стратегії міжнародної діяльності, яка дозволятиме ефективно конкурувати як із зарубіжними агентами, так і вітчизняними, добре обізнаними з усіма аспектами прояву культури національного ринку. Через це суб’єктам міжнародної економічної діяльності, що мають достатній експортний потенціал чи потенціал інвестиційної діяльності за кордоном, доводиться пропонувати комплекс пропозицій замість окремих дій. Такий комплекс - «пакет розвитку» - вміщує повне ресурсне забезпечення бізнесу капіталом, персоналом, інформаційними технологіями, нематеріальними активами. Ці ресурси складають матеріальну основу організації й реалізації досконалого, самодостатнього процесу міжнародного бізнесу. «Пакет розвитку» має гармонувати з соціально-культурним середовищем цих ринків і не призводити до конфлікту форми і вмісту зарубіжного бізнесу організації. Отже, не можна сперечатися з тим фактом, що культура прямо чи опосередковано впливає на всі аспекти міжнародного бізнесу організації.
З’ясувати особливості формування комплексу маркетингу на міжнародних ринках та набути в процесі проектної роботи навичок формування бізнес-пропозиції, орієнтованої на зарубіжного споживача, вам дозволить цей вибірковий курс. Те, що додадуться знання та кроскультурні компетенції в сфері зовнішньоекономічної діяльності й міжнародного менеджменту можна розцінювати як додатковий бонус за вашу цікавість до курсу.