Контакти Мапа сайту

Звіт кафедри маркетингу за 2010 рік



Звіт кафедри маркетингу та управління бізнесом

за 2010 рік

 

  1. 1. Основними науковими напрямами досліджень є:
  • поведінка споживачів в  системі управління розвитком організації;
  • соціально-відповідальний бізнес як передумова досягнення конкурентноздатності фірми;
  • оперативне та стратегічне управління у вітчизняних та міжнародних компаніях;
  • маркетинговий підхід до управління діяльністю компанії;
  • управління організаційною поведінкою персоналу;
  • оцінка бізнесу та управління вартістю компаній.
  1. 2. Наукові школи, які формуються і розвиваються на кафедрі/науковому підрозділі (заповнювати лише за наявності наукової школи).

Школа дослідження та управління поведінкою споживачів (засновник к.е.н., доц. Пан Л.В.).

3. Наукові теми, які виконуються на кафедрі/науковому підрозділі.

Анотовані річні звіти за темами.

Тема: Теоретико-методологічні засади та прикладні аспекти управління діяльністю організації в умовах ринкової економіки

Керівник: к.е.н., доц. Л.В. Пан

Термін виконання: 1 жовтня 2005р. –  грудень 2010р.

Реєстраційний номер в УкрІНТЕІ: 0106V004573.

Мета роботи: розробка теоретико-методологічних засад формування ефективного механізму управління організацією та практичних рекомендацій щодо його  вдосконалення, виявлення проблем функціонування організації в ринковому середовищі та визначення основних шляхів їх вирішення

Очікувані результати роботи: Пропозиції щодо вдосконалення механізму управління організацією, який сприятиме напрацюванню більш ефективних управлінських рішень та дозволить вчасно реагувати на зміни ринкового середовища. Серія статей учасників теми у фахових виданнях, збірник наукових розвідок; розробка навчальних курсів бакалаврського та маґістерського рівнів.

Фінансування: на громадських засадах.

Кількість виконавців: співробітники й аспіранти кафедри, частково студенти.

 

4. Основні наукові досягнення

  • Визначні результати фундаментальних досліджень у галузі природничих, суспільних і гуманітарних наук, зокрема наукові досягнення світового рівня.

Розроблено:

  • Методику оцінки конкурентоспроможності компаній меблевої галузі, що базується на закономірностях та особливостях поведінки споживачів
  • Наукові основи формування та реалізації стратегії управління компанією з урахуванням поведінки споживачів

 

  • Конкурентноспроможні прикладні розробки та новітні технології за пріоритетними напрямами розвитку науки і техніки із зазначенням підприємств і організацій, які можуть бути зацікавлені у їх використанні (на базі патентів).
  • Описи найбільших розробок, відкриттів, робіт зі значним економічним і соціальним ефектом та інформацією щодо реалізації їх результатів, підтвердженою відповідними актами впровадження у виробництво та навчальний процес, даними щодо одержання економічного ефекту тощо (на базі патентів).
  • Кількість захищених кандидатських і докторських дисертацій (вказати їх кількість і подати перелік за зразком):

 

5. Відомості про науково-дослідну та інноваційну діяльність студентів, молодих учених

1) Кількість науковців, що отримують стипендії Кабінету Міністрів України для молодих учених (прізвище, ім’я, курс);

2) Кількість науковців, що отримують інші премії та гранти Президента для молодих учених (прізвище, ім’я);

3) Кількість студентів, які беруть участь у виконанні науково-дослідних тем:

-         з оплатою із загального фонду бюджету (прізвище, ім’я, курс);

-         з оплатою із спеціального фонду, за грантами (прізвище, ім’я, курс);

4) Кількість студентів, які брали участь в:

-         наукових конкурсах студентських робіт -  2 особи, Всеукраїнський Конкурс маркетингових планів, 5 р.н. (Горобець О., Шкуренко П.);

-          наукових конкурсах студентських робіт – 2 особи, Всеукраїнський конкурс кейсів "CASE CHAMP", 3 р.н  (Кухар М., Каунов І).

-          наукових конкурсах студентських робіт – 20 осіб, Всеукраїнський конкурс L'Oreal Brandstorm 2011, 1 р.н., 3 р.н. (Кучеренко С., Рапута Я.,         Романюк О., Ткаліч Я., Хомов О., Шеховцова І.).

-         5) Кількість студентів, які одержали нагороди за результатами 2 туру (прізвище, ім’я, курс);

6) Кількість опублікованих статей, тез доповідей за участю студентів 19,

із них самостійно 20 (перелік статей і назви часописів, де їх надруковано);


Черепаха А.

Использование глобальных систем бронирования на туристических предприятиях

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 297-298.

Шкурихін А., Сиротинська К.

Спроба ідентифікації східноєвропейської моделі менеджменту

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 127-129

Крикун О.В.

Проблеми стратегічного управління бізнесом. Приклад корпорації Майкрософт

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 177-179

Єременко Д.О., Лук’янчук Ю.М.

Оптимізація організаційної структури підприємства в у мовах фінансово-економічної кризи

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010 . – С. 170-173

Марчук П. В.

Лідерство як ключовий фактор в створенні підприємливих організацій

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 166-168

Волотовська Г. С.

Вибір виду управління підприємницькою діяльністю

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 108-110

Забужко А., Іващенко І.

Альтернативні методи вирішення конфліктів у міжнародному бізнесі

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 173-174

Місюра О., Домашевська Т.

Концепція стилю влади та підприємницького успіху як ключовий фактор успіху імпортних операцій між Індією та Україною

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 382-384

Матвєєць Л.

Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 360-363

Спіріна О.,.Пласконіс Н.

Запровадження західної моделі менеджменту на українських підприємствах у посткризовий період

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 330-333

Венгловська І., Куцаченко Д.

Кризові явища – можливості для розвитку та зростання підприємств

Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 159-161

Вашуленко С. С.

Проблеми організації оплати праці як основи мотивації персоналу підприємства

Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку виробничої сфери // Матеріали VІІ Міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів. – Донецьк, 2010. – С. 250-252

Боренков А.Ю., аспірант, 1 р.н.

 

Оцінка якості антикризових стратегічних рішень у b2b сегменті на основі критерію вартості

 

Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы  Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010.  – С. 40-42

Татура С.П.

Управління поведінкою морських торговельних портів України в сучасних економічних умовах

Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы  Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010.  – С. 69-71

Діхтяр М.С.

Міжнародний ринок B2B в умовах кризи та інтернет технології

Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы  Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010.  – С. 47-49

Марчук П.В.

Особливості просування послуг комерційних банків за нових економічних умов

Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы  Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010.  – С. 49-51

Пласконіс Н.В.

Вплив фінансової кризи на поведінку рітейл-операторів як споживачів на ринках В2В

Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы  Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010.  – С. 59-61

Спіріна О.В.

Інтернет-маркетинг як інструмент протидії падінню споживчого попиту на ринкахВ2В в умовах кризи

Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы  Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010.  – С. 67-69

Дерев’янко Л.В.,

The art of uniting business and science in marketing

 

EBRF Conference "Recearch Forum to Understand Business in Knowledge Society", September 15 – 17, Nokia, Finland , University of Tampere, 2010. . – С. 212-213

Романченко Н., Куцаченко Д.

Потенційні можливості зростання та інноваційного розвитку підприємства в період кризових явищ

 

Збірник тез наукових доповідей п’ятої  міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи». – Одеса: Одеський національнийй університет ім. І.І. Мечникова, 2010. – С. 167-169

7) Кількість студентів, які одержують стипендії Президента України (прізвище, ім’я, курс);

8) Кількість студентів, які отримують інші стипендії та премії (прізвище, ім’я, курс).

6. Публікації:

Обов’язково внести дані до таблиці, а потім іще подати повний перелік публікацій за поданим зразком. Причому вказані цифри мають співпадати з кількістю перелічених статей і видань.

 

Наукові видання

Загальна

кількість

Наукові статті

Загальна кількість

Монографії

-

Видання НаУКМА

-

Підручники/навчальні посібники

1

Українські видання

21

Методичні посібники

1

Іноземні видання

6

 

Перелік наукових видань і статей:

 

6.1.1. Монографії

6.1.1.1. Одноосібні

6.1.1.2. Двоосібні

6.1.1.3. Колективні

 

6.1.2. Підручники

6.1.2.1. Підручники із грифом МОН

Чала Н.Д., Лазоренко Л.В. Бюджетна система: навч. посіб./ Н.Д. Чала, Л.В. Лазоренко. – К.: Знання, 2010. – 223с. – Ф.

6.1.2.2. Підручники без такого грифа

6.1.3. Навчальні посібники

6.1.4. Методичні посібники

Пан Л.В. Теорія поведінки споживачів: практикум з курсу "Теорія поведінки споживачів" для магістрів напряму підготовки 0501: Економіка та підприємництво/ Укл.: Л.Пан.– К.: НаУКМА, 2009.– 79 с. – П

6.1.5. Інше

6.2.5. Наукові статті

6.2.5.1. У виданнях НаУКМА

6.2.5.2.

  • У фахових українських виданнях (перелік ВАКу).

1. Гуменна О.В. Роль інноваційних процесів в механізмі саморозвитку економіки / О.В.Гуменна // Экономика Крыма. – 2010. – №1 (30). – С.69-73 (0,31 др.арк.) – Ф.

2. Пан Л.В. Визначення трендів поведінки споживачів на українському ринку / Л.В. Пан // Економіка Криму, 2010. – № 1(30). – С. 117-120 (0,2 др. арк.). – Ф

3. Пан Л.В. Формування ефективної системи взаємовідносин суб’єктів господарської діяльності в системі роздрібної торгівлі / Л.В. Пан // Вісник Національного транспортного університету. –Ч.1 –К.: НТУ, 2009. – Випуск 19. – С.325-330 (0,3 др. арк.). – Ф

4. Пічик К.В. Специфіка проведення маркетингових досліджень на промисловому ринку / К.В. Пічик // Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць. Випуск 69. К.: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка Інститут міжнародних відносин, 2010. – С. 87 – 93 (0,35 др. арк.). -Ф

 

  • В інших виданнях України

5. Лазоренко Л.В. Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом / Л.В. Лазоренко // Особенности развития регионов в новых экономических условиях. Материалы первой Всеукраинской научной  web-конференции молодых ученых. – Симферополь: ДИАЙПИ, 2010. – С. 49 – 50 (0,05 др. арк.). -Ф.

6. Лазоренко Л.В. Стратегічний розвиток компаній в нових економічних умовах / Л.В. Лазоренко // Современные достижения в науке и образовании. Сборник трудов IV Международной научной конференции. – Будва, Черногория, 2010. – С. 305-308 (0,12 др. арк.). -Ф

7. Лазаренко Л.В. Особливості мотивації персоналу в умовах ризику / Л.В. Лазоренко // Малий та середній агро бізнес у системі фінансів підприємств. Матеріали науково-практичної конференції (у заочній формі). – К: ІАЕ, 2010. – С. 36 – 38 (0,06 др. арк.). -Ф

8. Лазоренко Л.В. Вплив корпоративної соціальної відповідальності на сталий розвиток підприємства / Л.В. Лазоренко// Державне регулювання соціального підприємництва та соціальної відповідальності бізнесу. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Х: ХРІДУ, 2010. – С. 28 – 31 (0,07 др. арк.). -Ф

9. Пан Л.В. Роль коммуникаций "из уст в уста" (word-of-mouth) в маркетинге / Л.В. Пан //Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах: Матеріали першої міжнародної науково-практичної конференції. – Сімферополь, ДІАЙПІ, 2010. – С.120-122 (0,06 др. арк.) – Ф

10. Пан Л.В. Способи покращення захисту інформації на ринку інформаційних продуктів та послуг в Україні / Л.В. Пан // Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Сімферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 219-221 (0,1 др. арк.) – Ф

11. Пан Л.В. Приоритеты развития B2B-маркетинга в условиях новой экономической ситуации / Л.В. Пан // Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы  Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010. – С. 55-57 (0,1 др. арк.) – Ф

12. Пан Л.В. Особливості споживчої мотивації на роздрібному ринку / Л.В. Пан // LXVI Наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та структурних підрозділів НТУ. – К.: НТУ, 2010. – С. 242 (0,05 др. арк.) – Ф

13. Пан Л.В., Гуменна О.В. Роль інформації в інноваційному розвитку емерджентної економіки / Л.В. Пан // Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки:  збірник наукових праць. –Черкаси – Одеса, 2010. – С.66-67 (0,06 др. арк.) – Ф

14. Пічик К.В. Методика визначення конкурентоспроможності магазину / К.В. Пічик // Тези доповіді на міжнародній науково-практичній конференції “Актуальні проблеми і перспективи розвитку економіки України – Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В. Вернадського, 2010. – С. 112-117 (0,25 др. арк.). -Ф.

15. Романченко Н.В., Куцаченко Д. Потенційні можливості зростання та інноваційного розвитку підприємства в період кризових явищ / Н.В. Романченко, Д. Куцаченко // Збірник тез наукових доповідей пятої  міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи». – Одеса: Одеський національнийй університет ім. І.І. Мечникова, 2010. –  с.167-169 (0,06 др. арк.). - П

16. Романченко Н.В. Особливості формування брендів промисловими підприємствами України / Н.В. Романченко // Материалы первой всеукраинской научной web-конференции молодых ученых, 4 марта 2010.  – Симферополь: ДИАЙПИ, 2010. – с.63-65 (0,06 др. арк.). - Ф

17. Чала Н.Д. Генеза державної економічної політики України / Н.Д. Чала // Науковий вісник Академії муніципального управління: Серія «Управління». Вип.1/2010. - За заг. ред. В.К. Присяжнюка, В.Д. Бакуменка. – К.: Видавничо-поліграфічний центр Академії муніципального управління, 2010. – с. 129-138 (0,35 др. арк.). -Ф

18. Чала Н.Д. Вплив соціального капіталу на економічний розвиток країни / Н.Д. Чала // Науковий вісник Академії муніципального управління: Серія «Управління». Вип. 2/2010. - За заг. ред. В.К. Присяжнюка, В.Д. Бакуменка. – К.: Видавничо-поліграфічний центр Академії муніципального управління, 2010. – с. 163-169 (0,25 др. арк.). -Ф

19. Чала Н.Д. Методологічні підходи до оцінки державної політики економічного розвитку / Н.Д. Чала // Теорія та практика державного управління Зб. наук. Праць. – Вип. 1 (28). – Х.: Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2010. – с. 289 - 295 (0,32 др. арк.). -Ф

20. Чала Н.Д. Система державного управління економічним розвитком в Україні / Н.Д. Чала // Теорія та практика державного управління: Зб. наук. Праць. – Вип. 2 (29). – Х.: Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2010 (0,15 др. арк.). -Ф.

21. Чала Н.Д. Концептуальна основа моделі-підходу державного управління регіональним розвитком «4 І» / Н.Д. Чала // Науковий вісник Академії муніципального управління: Серія «Управління». Вип. 3/2010. - За заг. ред. В.К. Присяжнюка, В.Д. Бакуменка. – К.: Видавничо-поліграфічний центр Академії муніципального управління, 2010. – с. 523 -529 (0,25 др. арк.). -Ф

6.2.5.2.

  • В іноземних виданнях

 

1. Lazorenko L.  Сorporate culture as a way of preventing and combating corruption in an enterprise/ L. Lazorenko // Organization Immunity to Corruption Building Theoretical and Research Foundations. – Katowice, 2009, Poland – P. 279 – 287 - Ф

2. Пан Л.В. Значение внедрения стандартов социальной ответственности для украинского бизнеса / Л.В. Пан // Нравственность и экономика: Всероссийская научно-практическая конференция  с международным участиием. Сборник научных трудов. – Курган: Курганский филиал, ИЭ УрО РАН,   9 апреля 2010 г. – Т. 1. – С. 108-109 (0,05 др. арк.) – Ф

3. Pan L., Derevianko L. The art of uniting business and science in marketing / L. Pan, L. Derevianko // EBRF Conference "Recearch Forum to Understand Business in Knowledge Society", September 15 – 17, Nokia, Finland , University of Tampere, 2010. – P.172 – 173 (0,05 др. арк.) – П

4. Pan L. Organizational Immunity end Corruption: Building Theoretical and Research Foundations edited by Agata Stachowicz-Stanusch / L.Pan // The Katowice Branch of the Polish Academy of Sciences, 2009. – 482 р. (21 chapter of L. Pan – Modern Tendencies of Companies' Image Forming)- 297-310 p. (0,35 др. арк.) – Ф

5. Романченко Н.В. Культурная матрица как фактор успешности бизнеса международной компании / Н.В. Романченко // Нравственность и экономика: Всероссийская научно-практическая конференция  с международным участиием. Сборник научных трудов. – Курган: Курганский филиал, ИЭ УрО РАН,   9 апреля 2010 г. – Т. 1. – С. 122-123 (0,35 др. арк.). - П

6. Чалая Н.Д. Государственная инвестиционная политика стимулирования экономического развития / Н.Д. Чала // Экономика, государство и общество в 21-ом веке. VIII Румянцевские чтения на базе Курского филиала Российского государственного торгово-экономического университета, 29 апреля 2010 г. – Материалы научных чтений. – Курск: Изд-во «Деловая полиграфия», 2010. – с.227-237. (0,35 др. арк.). -Ф

  • В іноземних журналах

6.2.6. Патенти

7. Участь у наукових заходах: конференціях, семінарах, школах тощо.

 

 

Конференції, семінари

Круглі столи

Літні школи

НаУКМА

2/2

1/1

-

Національні/регіональні

9/7

1/1

-

Міжнародні

16/1

-

-

7.1. Перелік наукових заходів, організованих кафедрою/ науковим підрозділом (назва наукового заходу, дата, місце, відповідальна особа):

  • Самостійно:

7.1.1 У НаУКМА

В рамках конференції НаУКМА «Дні науки НаУКМА», науковий семінар «Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти", 28 січня 2010. Відповідальні – Пан Л.В., Романченко Н.В.

Бізнес-семінар, присвячений використанню програмного забезпечення з маркетингу (Маркетинг-Аналітик 6.0.). Бізнес-тренер: директор консультаційно-впроваджувальної фірми «Прагма – В.К.С.» Пікинер І., 20.09.10, 6 корп., 6-201. Відповідальна – Пан Л.В.

-

7.1.2. Національні/регіональні

Пан Л.В. Доповідь «Маркетинг ХХІ століття» Перша Всеукраїнська конференція для студентів та молодих спеціалістів "Індустрія маркетингу 2010", 27-28 листопада 2010, м. Київ. Відповідальні – Пан Л.В., Дерев’янко Л.В.

Круглий стіл «Портрет сучасного споживача» спільно з Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив, 15 жовтня 2010р., м. Київ – відповідальна Пан Л.В.

7.1.3. Міжнародні

  • Спільно із працівниками інших інституцій, закладів тощо.

Спільно з Фондом розвитку та підтримки підприємництва – цикл тренінгів для малого та середнього бізнесу "Формування та реалізація конкурентних стратегій в нових економічних умовах", 1-8 грудня 2010, Донецьк, Вінниця, Запоріжжя, Дніпропетровськ.

Спільно з Школою Рекламних Технологій організація мастер-класів "Управління маркетингом", листопад - грудень 2010, м. Київ.

Спільно з Единбурзькою Школою Бізнесу – круглий стіл "Вплив споживачів на діяльність організацій (фірм)", травень 2010, м. Київ.

Спільно з Таврійським національним університетом ім. В.І. Вернадського, Білоруським державним економічним університетом (Білорусь), Курганською філією інституту економіки Уральського відділення російської академії наук (Росія), Курським філіалом Російського державного торговельно-економічного університету (Росія), Університетом Париж – 13 (Франція), Единбургською бізнес школою при університеті Херіот-ватт (Шотландія) – Перша міжнародна науково-практична конференція "Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах", 6-9 жовтня 2010, м. Севастополь.

Спільно з Таврійським національним університетом  ім. В.І. Вернадського  – восьма щорічна всеукраїнська науково-практична конференція для студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених «Менеджмент підприємницької діяльності», 26-30 квітня 2010, Сімферополь.

Спільно з Міністерством освіти і науки України, Таврійським національним університетом  ім. В.І. Вернадського,  Полтавським університетом споживчої кооперації України, Криворізьким економічним інститутом КНЕУ ім. В. Гетьмана,  Івано-Франківським інститутом менеджменту Тернопільського національного економічного університету – Перша Всеукраїнська наукова web-конференція молодих вчених " Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах", 4 березня 2010, м. Київ, НаУКМА.

7.2. Участь співробітників кафедри/наукового підрозділу в конференціях (вказати прізвище, назву доповіді, науковий захід, місце проведення, дату):

7.2.1. У НаУКМА.

Абрамович О.К. Доповідь «Поведінка споживачів на ринку меблів: особливості та тенденції» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).

Гуменна О.В.  Доповідь «Особливості формування інфраструктури ринку інноваційної продукції» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).

Єрофеєва Т.А. Доповідь «Вартісна оцінка нематеріальних активів маркетингу: теоретичні та практичні аспекти» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).

Лазоренко Л.В. Доповідь «Соціальна стратегія розвитку бизнеса в Україні» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).

Пан Л.В.  Доповідь "Нові правила маркетингу в умовах економічного спаду" / Науковий семінар, приурочений до Днів науки НаУКМА «Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти",  (Київ, 28 січня 2010р.).

Пічик К.В. Доповідь «Сучасні методи маркетингових досліджень на міжнародних фінансових ринках» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).

Погасій В. І. Доповідь «Презентація коттеджного містечка як інструмент ефективної маркетингової стратегії продажів» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).

Романченко Н.В.  Доповідь «Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).

Чала Н.Д. Доповідь «Управління іміджем організації в нових економічних умовах» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).

 

7.2.2. Національних/регіональних.

Гуменна О.В. Доповідь «Вплив потреб споживачів на інноваційний розвиток економіки» / Перша Всеукраїнська наукова відео-конференція молодих вчених «Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах» (Симферополь -Київ, 4 березня 2010 р.).

Гуменна О.В. Доповідь «Управління підприємницькими ризиками в інноваційній сфері» / Восьма Всеукраїнська науково-практична конференція «Мененджмент підприємницької діяльності»  (м.Симферополь, 26-30 квітня 2010 р.).

Лазоренко Л.В. Доповідь «Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом» / Всеукраинская научная  web-конференция молодых ученых «Особенности развития регионов в новых экономических условиях.» (Київ, Національний університет «Києво-Могилянська Академія», 4 березня 2010 р.)

Лазоренко Л.В. Доповідь «Особливості мотивації персоналу в умовах ризику» / Науково-практична конференція (у заочній формі) «Малий та середній агробізнес у системі фінансів підприємств». (Київ, Інститут аграрної економіки, 22 січня 2010 р)

Пан Л.В. Доповідь "Способи покращення захисту інформації на ринку інформаційних продуктів та послуг в Україні" / Восьма Щорічна Всеукраїнська науково-практична конференція для студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених «Менеджмент підприємницької діяльності» (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В.И. Вернадського, 26-30 квітня 2010).

Пан Л.В. Доповідь "Приоритеты развития B2B-маркетинга в условиях новой экономической ситуации" / Перша Всеукраїнська наукова web-конференція молодих вчених " Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах", (4 березня 2010, НаУКМА).

Пан Л.В. Доповідь "Особливості споживчої мотивації на роздрібному ринку" / Наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів (Київ, Національний транспортний університет, 21 лютого 2010)

Романченко Н.В. Доповідь "Особливості формування брендів промисловими підприємствами України" / Перша Всеукраїнська наукова web-конференція молодих вчених " Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах", (4 березня 2010, НаУКМА).

Чала Н.Д. Доповідь «Маркетингові стратегії професійних громадських об’єднань в умовах кризи» / Перша Всеукраїнська наукова web-конференція молодих вчених " Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах", (4 березня 2010, НаУКМА).

 

7.3.3. Міжнародних.

Гуменна О.В. Доповідь «Вплив потреб споживачів на впровадження інновацій / Міжнародна науково-практична конференція «Антикризові  механізми регіонального та муніципального розвитку» (м.Київ, 9 квітня 2010 р.).

Гуменна О.В., Пан Л.В. Доповідь «Роль інформації в інноваційному розвитку емерджентної економіки» / Друга Міжнародна науково-практична конференція «Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки» (м.Одеса, 8-10 вересня 2010 р.)

Гуменна О.В. Технологічна стратегія фірми як складова маркетингової стратегії/ Перша Міжнародна науково-практична конференція «Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах» (м.Севастополь, 6-9 жовтня 2010 р.).

Гуменна О.В. Доповідь «Управління інноваційними ризиками в проектах» / Третя міжнародна наукова конференція «Концептуальні засади формування менеджменту в Україні» (Одеса-Стамбул, 17-22 травня 2010 р.)

Лазоренко Л.В. Доповідь «Национальная экономика Украины в условиях рецессии» / Международная научная конференция «Мировой кризис и экономическое развитие» (Варна, Болгарія, 13-14 травня 2010 року)

Лазоренко Л.В. Доповідь «Стратегічний розвиток компаній в нових економічних умовах» / IV Международная научная конференция «Современные достижения в науке и образовании».(Будва, Чорногорія, 11-18 вересня 2010 р).

Лазоренко Л.В. Доповідь «Вплив корпоративної соціальної відповідальності на сталий розвиток підприємства» / ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Державне регулювання соціального підприємництва та соціальної відповідальності бізнесу» (Харків, Харківський регіональний інститут державного управління, 25 листопада 2010 р.)

Пан Л.В. Доповідь "Вплив макротрендів на діяльність вітчизняних компаній"/ Перша міжнародна науково-практична конференція "Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах", (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В.И. Вернадського, 6-9 жовтня 2010).

Pan L. Доповідь "The art of uniting business and science in marketing" / EBRF Conference "Recearch Forum to Understand Business in Knowledge Society", (September 15 – 17, Nokia, Finland , University of  Tampere).

Пан Л.В. Доповідь "Особливості стратегічного управління в нових економічних умовах" / Третя Міжнародна наукова конференція "Концептуальні засади формування менеджменту в Україні" (Одеса – Стамбул,  17-22 травня 2010).

Романченко Н.В. Доповідь «Потенційні можливості зростання та інноваційного розвитку підприємства в період кризових явищ» / П’ята міжнародна науково-практична конференція «Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи» (Одеса, Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова, 26-27 березня 2010).

Чала Н.Д. Доповідь "Державна допомога - інструмент економічного розвитку: проблеми використання» / Міжнародний науковий конгрес «Державне управління та місцеве самоврядування» (ХАРІ НАДУ м. Харків, 26 березня 2010)

Чала Н.Д. Доповідь "Фіскальні механізми стимулювання інноваційного розвитку країни» / Міжнародна науково-практична конференція «Антикризові механізми регіонального та муніципального розвитку» (Київ, 9 квітня 2010)

Чала Н. Доповідь "Государственные механизмы управления экономическим развитием в глобальном пространстве» / International Scientific Conference The Global Crisis and Economic Development (Варна, Болгарія, 13-14 травня 2010 року)

Чала Н. Доповідь "Регіональна політика як інструмент забезпечення переваг України у глобальному просторі» / Науково-практична конференція за міжнародною участю «Сучасна регіональна політика: формування, реалізація та розвиток публічної служби» (Одеса, 23 вересня 2010 р)

Чала Н.Д. Доповідь "Бізнес – влада – суспільство: нова парадигма державного управління розвитком підприємництва» / Перша міжнародна науково-практична конференція "Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах", (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В.И. Вернадського, 6-9 жовтня 2010).

 

8. Участь у національних та міжнародних виставках.

Експонати, які демонструвались на виставках

Спільно з Консорціумом з удосконалення менеджмент-освіти в Україні (СЕUME) участь у міжнародній виставці навчальних закладів „Сучасна освіта в Україні 2010”. Презентація підручника «Маркетинг: Підручник. 5-те видання/В. Руделіус, О.М. Азарян, Л.В. Пан та ін.: Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова».

 

9. Міжнародне наукове співробітництво (з якими університетами, фірмами тощо). Спільні наукові проекти та інші заходи.

 

  • Назва наукового проекту: "Entrepreneurial Marketing"
  • Партнери: University of  Tampere, Finland.
  • Спільні наукові заходи – Міжнародний науково-практичний  бізнес-форум, участь у журі за визначення найкращого бізнес-проекту (Пан Л.В.).
  • Назва наукового проекту: "Corruption Prevention. Different ways of preventing and combating corruption in an enterprise"
  • Фінансування – University of  Tampere, EBRF
  • Партнери: Silesian Technical University Faculty of Organization and Management Gliwice, Poland
  • Фінансування – на громадських засадах
  • Спільні наукові заходи – випуск книги (Pan L., Lazorenko L."Corruption Prevention. Different ways of preventing and combating corruption in an enterprise")

  • Назва наукового проекту: "Advanced Technologies Management for Retailing: frameworks and issues"
  • Партнери: University of Calabria, Italy; and Eindhoven University of Technology, The Netherlands
  • Фінансування – на громадських засадах
  • Спільні наукові заходи – випуск книги (Pan L., Lazorenko L. "Advanced Technologies Management for Retailing: frameworks and issues")

10. Угоди про наукову співпрацю з вітчизняними інституціями (чинні на даний момент). Наявність спільних з академіями структур. Спільні наукові заходи, які проводились із партнерами.

 

Співпраця:

  • ВI Norwegian School of Management – обмін інформацією, науковими і навчальними матеріалами; обмін студентами, аспірантами, докторантами, науково-педагогічними працівниками і працівниками адміністрації; одержання грантів від норвезького уряду на навчання в ВI Norwegian School of Management; розробка і впровадження спільних академічних і наукових програм; координація партнерських дослідницьких програм;
  • National Foundation of Indian Engineers (NAFEN) – обмін інформацією, науковими і навчальними матеріалами; обмін науково-педагогічними працівниками; розробка і впровадження спільних курсів для магістерської спеціалізації з економічної теорії «Поведінка споживача»;
  • Із кафедрою менеджменту підприємницької діяльности Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського – Організація та проведення щорічної науково-практичної Всеукраїнської конференції  студентів, аспірантів;
  • Із консалтинговою компанією ВАТ "ІНТАЛЕВ-Україна" – впровадження в навчальний процес програмного продукту компанії «Інталєв: Навігатор», а також здійснення спільного пошуку нових напрямів використання автоматизованої ситеми управління «Інталєв: Навігатор» в управлінні сучасними організаціями; проведення навчального семінару «Система Збалансованих Показників: постановка завдань і їх формалізація через організаційну структуру та бізнес-процеси», орієнтованого на залучення студентів магістерського рівня навчання до проекту здійснення спільного пошуку нових напрямів використання АСУ;
  • Із приватною консультаційно-впроваджувальною фірмою «Прагма В.К.С.» – підготовка та поставка демо-версій під цілі, визначені угодою, у межах науково-творчого та навчального співробітництва; проведення спільних консультацій і семінарів;
  • Із Міжнародною Асоціацією Маркетингових Ініціатив – проведення круглих столів, семінарів, тренінгів, циклу гостьових лекцій тощо.

 

11. Впровадження результатів наукових досліджень у навчальний процес (у виробництво).

 

У навчальний процес (виробництво) впроваджено методи:

- інтрамаркетингу в контексті управління розвитком організації;

- побудови системи збалансованих показників для управління стратегією компанії;

- використання ціннісних орієнтацій сучасного покоління персоналу під час впровадження змін у компанії;

- інтеграції елементів мотивації в систему управління виконанням завдань, призначену для застосування менеджерів середнього рівня в компанії;

 

12. Участь у захистах дисертацій (опонент тощо).

 

Пан Л.В.

Офіційний опонент кандидатської дисертації: Шведун В.О. "Формування та розподіл рекламного бюджету фармацевтичного підприємства”. – Харків, Харківський національний економічний університет, 3 червня 2010.

 

 

13. Членство у спеціалізованих вчених радах із захисту дисертацій.

 

Чала Н.Д. - експерт спеціалізованої вченої ради К 26.129.02  Академії муніципального управління по захисту дисертацій зі спеціальності 08.00.03 - Економіка та управління національним господарством

 

14. Членство в комісіях та інших колегіальних органах МОН, ВАК тощо.

 

Чала Н.Д.  – науковий консультант, Комітет Верховної Ради України з питань економічної політики

Державні екзаменаційні комісії в інших ВНЗ:

Пан Л.В. – голова Державної екзаменаційної комісії МАУП, Київ;

Лазоренко Л.В. – член Державної екзаменаційної комісії, МАУП, Київ

Гуменна О.В. – член Державної екзаменаційної комісії, Академія муніципального управління, Київ

15. Кількісний і якісний склад співробітників кафедри/наукового підрозділу:

 

Загальна кількість співробітників / з них працює на постійній основі – 11/10;

кандидатів наук / з них працює на постійній основі – 7/6;

мають вчене звання доцента / з них працює на постійній основі – 6/5.

 

№ п/п

ПІП співробітника

Вчене звання, науковий ступінь

Штатний, сумісник

1.

Абрамович Ольга Костянтинівна

Старший викладач

Штатний

2.

Васильченко Галина Василівна

Кандидат наук, доцент

Сумісник (працює на громад. засадах)

3.

Гуменна Олександра Віталіївна

Кандидат наук, доцент

Штатний

4.

Єрофеєва Тетяна Анатоліївна

Старший викладач

Штатний

5.

Бугаєнко Наталія Володимиріна

Методист кафедри

Штатний

6.

Лазоренко Лариса Віталіївна

Кандидат наук, доцент

Штатний

7.

Пан Лілія Володимирівна

Кандидат наук, доцент, зав. кафедри

Штатний

8.

Пічик Катерина Валеріївна

Кандидат наук, доцент

Штатний

9.

Погасій Вікторія Ігорівна

Асистент

Штатний

 

 

 

Романченко Наталія Володимирівна

Кандидат наук, доцент

Штатний

Чала Ніна Дмитрівна

Кандидат наук (не має вченого звання)

Штатний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.11.2010

Завідувач кафедри

маркетингу та управління бізнесом                                                            Пан Л.В.