Звіт кафедри маркетингу за 2010 рік
-
Звіт кафедри маркетингу за 2010 рік
- Четвер, 14 липня 2011 16:13
- Автор: Sigillight
- Перегляди: 401
Звіт кафедри маркетингу та управління бізнесом
за 2010 рік
- 1. Основними науковими напрямами досліджень є:
- поведінка споживачів в системі управління розвитком організації;
- соціально-відповідальний бізнес як передумова досягнення конкурентноздатності фірми;
- оперативне та стратегічне управління у вітчизняних та міжнародних компаніях;
- маркетинговий підхід до управління діяльністю компанії;
- управління організаційною поведінкою персоналу;
- оцінка бізнесу та управління вартістю компаній.
- 2. Наукові школи, які формуються і розвиваються на кафедрі/науковому підрозділі (заповнювати лише за наявності наукової школи).
Школа дослідження та управління поведінкою споживачів (засновник к.е.н., доц. Пан Л.В.).
3. Наукові теми, які виконуються на кафедрі/науковому підрозділі.
Анотовані річні звіти за темами.
Тема: Теоретико-методологічні засади та прикладні аспекти управління діяльністю організації в умовах ринкової економіки
Керівник: к.е.н., доц. Л.В. Пан
Термін виконання: 1 жовтня 2005р. – грудень 2010р.
Реєстраційний номер в УкрІНТЕІ: 0106V004573.
Мета роботи: розробка теоретико-методологічних засад формування ефективного механізму управління організацією та практичних рекомендацій щодо його вдосконалення, виявлення проблем функціонування організації в ринковому середовищі та визначення основних шляхів їх вирішення
Очікувані результати роботи: Пропозиції щодо вдосконалення механізму управління організацією, який сприятиме напрацюванню більш ефективних управлінських рішень та дозволить вчасно реагувати на зміни ринкового середовища. Серія статей учасників теми у фахових виданнях, збірник наукових розвідок; розробка навчальних курсів бакалаврського та маґістерського рівнів.
Фінансування: на громадських засадах.
Кількість виконавців: співробітники й аспіранти кафедри, частково студенти.
4. Основні наукові досягнення
- Визначні результати фундаментальних досліджень у галузі природничих, суспільних і гуманітарних наук, зокрема наукові досягнення світового рівня.
Розроблено:
- Методику оцінки конкурентоспроможності компаній меблевої галузі, що базується на закономірностях та особливостях поведінки споживачів
- Наукові основи формування та реалізації стратегії управління компанією з урахуванням поведінки споживачів
- Конкурентноспроможні прикладні розробки та новітні технології за пріоритетними напрямами розвитку науки і техніки із зазначенням підприємств і організацій, які можуть бути зацікавлені у їх використанні (на базі патентів).
- Описи найбільших розробок, відкриттів, робіт зі значним економічним і соціальним ефектом та інформацією щодо реалізації їх результатів, підтвердженою відповідними актами впровадження у виробництво та навчальний процес, даними щодо одержання економічного ефекту тощо (на базі патентів).
- Кількість захищених кандидатських і докторських дисертацій (вказати їх кількість і подати перелік за зразком):
5. Відомості про науково-дослідну та інноваційну діяльність студентів, молодих учених
1) Кількість науковців, що отримують стипендії Кабінету Міністрів України для молодих учених (прізвище, ім’я, курс);
2) Кількість науковців, що отримують інші премії та гранти Президента для молодих учених (прізвище, ім’я);
3) Кількість студентів, які беруть участь у виконанні науково-дослідних тем:
- з оплатою із загального фонду бюджету (прізвище, ім’я, курс);
- з оплатою із спеціального фонду, за грантами (прізвище, ім’я, курс);
4) Кількість студентів, які брали участь в:
- наукових конкурсах студентських робіт - 2 особи, Всеукраїнський Конкурс маркетингових планів, 5 р.н. (Горобець О., Шкуренко П.);
- наукових конкурсах студентських робіт – 2 особи, Всеукраїнський конкурс кейсів "CASE CHAMP", 3 р.н (Кухар М., Каунов І).
- наукових конкурсах студентських робіт – 20 осіб, Всеукраїнський конкурс L'Oreal Brandstorm 2011, 1 р.н., 3 р.н. (Кучеренко С., Рапута Я., Романюк О., Ткаліч Я., Хомов О., Шеховцова І.).
- 5) Кількість студентів, які одержали нагороди за результатами 2 туру (прізвище, ім’я, курс);
6) Кількість опублікованих статей, тез доповідей за участю студентів 19,
із них самостійно 20 (перелік статей і назви часописів, де їх надруковано);
Черепаха А. |
Использование глобальных систем бронирования на туристических предприятиях |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 297-298. |
Шкурихін А., Сиротинська К. |
Спроба ідентифікації східноєвропейської моделі менеджменту |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 127-129 |
Крикун О.В. |
Проблеми стратегічного управління бізнесом. Приклад корпорації Майкрософт |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 177-179 |
Єременко Д.О., Лук’янчук Ю.М. |
Оптимізація організаційної структури підприємства в у мовах фінансово-економічної кризи |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010 . – С. 170-173 |
Марчук П. В. |
Лідерство як ключовий фактор в створенні підприємливих організацій |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 166-168 |
Волотовська Г. С. |
Вибір виду управління підприємницькою діяльністю |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 108-110 |
Забужко А., Іващенко І. |
Альтернативні методи вирішення конфліктів у міжнародному бізнесі |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 173-174 |
Місюра О., Домашевська Т. |
Концепція стилю влади та підприємницького успіху як ключовий фактор успіху імпортних операцій між Індією та Україною |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 382-384 |
Матвєєць Л. |
Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 360-363 |
Спіріна О.,.Пласконіс Н. |
Запровадження західної моделі менеджменту на українських підприємствах у посткризовий період |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 330-333 |
Венгловська І., Куцаченко Д. |
Кризові явища – можливості для розвитку та зростання підприємств |
Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Симферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. . – С. 159-161 |
Вашуленко С. С. |
Проблеми організації оплати праці як основи мотивації персоналу підприємства |
Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку виробничої сфери // Матеріали VІІ Міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів. – Донецьк, 2010. – С. 250-252 |
Боренков А.Ю., аспірант, 1 р.н.
|
Оцінка якості антикризових стратегічних рішень у b2b сегменті на основі критерію вартості
|
Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010. – С. 40-42 |
Татура С.П. |
Управління поведінкою морських торговельних портів України в сучасних економічних умовах |
Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010. – С. 69-71 |
Діхтяр М.С. |
Міжнародний ринок B2B в умовах кризи та інтернет технології |
Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010. – С. 47-49 |
Марчук П.В. |
Особливості просування послуг комерційних банків за нових економічних умов |
Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010. – С. 49-51 |
Пласконіс Н.В. |
Вплив фінансової кризи на поведінку рітейл-операторів як споживачів на ринках В2В |
Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010. – С. 59-61 |
Спіріна О.В. |
Інтернет-маркетинг як інструмент протидії падінню споживчого попиту на ринкахВ2В в умовах кризи |
Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010. – С. 67-69 |
Дерев’янко Л.В., |
The art of uniting business and science in marketing
|
EBRF Conference "Recearch Forum to Understand Business in Knowledge Society", September 15 – 17, Nokia, Finland , University of Tampere, 2010. . – С. 212-213 |
Романченко Н., Куцаченко Д. |
Потенційні можливості зростання та інноваційного розвитку підприємства в період кризових явищ
|
Збірник тез наукових доповідей п’ятої міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи». – Одеса: Одеський національнийй університет ім. І.І. Мечникова, 2010. – С. 167-169 |
7) Кількість студентів, які одержують стипендії Президента України (прізвище, ім’я, курс);
8) Кількість студентів, які отримують інші стипендії та премії (прізвище, ім’я, курс).
6. Публікації:
Обов’язково внести дані до таблиці, а потім іще подати повний перелік публікацій за поданим зразком. Причому вказані цифри мають співпадати з кількістю перелічених статей і видань.
Наукові видання |
Загальна кількість |
Наукові статті |
Загальна кількість |
Монографії |
- |
Видання НаУКМА |
- |
Підручники/навчальні посібники |
1 |
Українські видання |
21 |
Методичні посібники |
1 |
Іноземні видання |
6 |
Перелік наукових видань і статей:
6.1.1. Монографії
6.1.1.1. Одноосібні
6.1.1.2. Двоосібні
6.1.1.3. Колективні
6.1.2. Підручники
6.1.2.1. Підручники із грифом МОН
Чала Н.Д., Лазоренко Л.В. Бюджетна система: навч. посіб./ Н.Д. Чала, Л.В. Лазоренко. – К.: Знання, 2010. – 223с. – Ф.
6.1.2.2. Підручники без такого грифа
6.1.3. Навчальні посібники
6.1.4. Методичні посібники
Пан Л.В. Теорія поведінки споживачів: практикум з курсу "Теорія поведінки споживачів" для магістрів напряму підготовки 0501: Економіка та підприємництво/ Укл.: Л.Пан.– К.: НаУКМА, 2009.– 79 с. – П
6.1.5. Інше
6.2.5. Наукові статті
6.2.5.1. У виданнях НаУКМА
6.2.5.2.
- У фахових українських виданнях (перелік ВАКу).
1. Гуменна О.В. Роль інноваційних процесів в механізмі саморозвитку економіки / О.В.Гуменна // Экономика Крыма. – 2010. – №1 (30). – С.69-73 (0,31 др.арк.) – Ф.
2. Пан Л.В. Визначення трендів поведінки споживачів на українському ринку / Л.В. Пан // Економіка Криму, 2010. – № 1(30). – С. 117-120 (0,2 др. арк.). – Ф
3. Пан Л.В. Формування ефективної системи взаємовідносин суб’єктів господарської діяльності в системі роздрібної торгівлі / Л.В. Пан // Вісник Національного транспортного університету. –Ч.1 –К.: НТУ, 2009. – Випуск 19. – С.325-330 (0,3 др. арк.). – Ф
4. Пічик К.В. Специфіка проведення маркетингових досліджень на промисловому ринку / К.В. Пічик // Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць. Випуск 69. К.: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка Інститут міжнародних відносин, 2010. – С. 87 – 93 (0,35 др. арк.). -Ф
- В інших виданнях України
5. Лазоренко Л.В. Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом / Л.В. Лазоренко // Особенности развития регионов в новых экономических условиях. Материалы первой Всеукраинской научной web-конференции молодых ученых. – Симферополь: ДИАЙПИ, 2010. – С. 49 – 50 (0,05 др. арк.). -Ф.
6. Лазоренко Л.В. Стратегічний розвиток компаній в нових економічних умовах / Л.В. Лазоренко // Современные достижения в науке и образовании. Сборник трудов IV Международной научной конференции. – Будва, Черногория, 2010. – С. 305-308 (0,12 др. арк.). -Ф
7. Лазаренко Л.В. Особливості мотивації персоналу в умовах ризику / Л.В. Лазоренко // Малий та середній агро бізнес у системі фінансів підприємств. Матеріали науково-практичної конференції (у заочній формі). – К: ІАЕ, 2010. – С. 36 – 38 (0,06 др. арк.). -Ф
8. Лазоренко Л.В. Вплив корпоративної соціальної відповідальності на сталий розвиток підприємства / Л.В. Лазоренко// Державне регулювання соціального підприємництва та соціальної відповідальності бізнесу. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Х: ХРІДУ, 2010. – С. 28 – 31 (0,07 др. арк.). -Ф
9. Пан Л.В. Роль коммуникаций "из уст в уста" (word-of-mouth) в маркетинге / Л.В. Пан //Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах: Матеріали першої міжнародної науково-практичної конференції. – Сімферополь, ДІАЙПІ, 2010. – С.120-122 (0,06 др. арк.) – Ф
10. Пан Л.В. Способи покращення захисту інформації на ринку інформаційних продуктів та послуг в Україні / Л.В. Пан // Менеджмент предпринимательской деятельности: материалы восьмой всеукраинской конференции учёных, аспирантов, студентов –Сімферополь, ТНУ им. Вернадского, 2010. – С. 219-221 (0,1 др. арк.) – Ф
11. Пан Л.В. Приоритеты развития B2B-маркетинга в условиях новой экономической ситуации / Л.В. Пан // Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях / Материалы Первой Всеукраинской научной web-конференции молодых учёных. – Симферополь: ДИАЙПИ, 4 марта 2010. – С. 55-57 (0,1 др. арк.) – Ф
12. Пан Л.В. Особливості споживчої мотивації на роздрібному ринку / Л.В. Пан // LXVI Наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та структурних підрозділів НТУ. – К.: НТУ, 2010. – С. 242 (0,05 др. арк.) – Ф
13. Пан Л.В., Гуменна О.В. Роль інформації в інноваційному розвитку емерджентної економіки / Л.В. Пан // Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки: збірник наукових праць. –Черкаси – Одеса, 2010. – С.66-67 (0,06 др. арк.) – Ф
14. Пічик К.В. Методика визначення конкурентоспроможності магазину / К.В. Пічик // Тези доповіді на міжнародній науково-практичній конференції “Актуальні проблеми і перспективи розвитку економіки України – Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В. Вернадського, 2010. – С. 112-117 (0,25 др. арк.). -Ф.
15. Романченко Н.В., Куцаченко Д. Потенційні можливості зростання та інноваційного розвитку підприємства в період кризових явищ / Н.В. Романченко, Д. Куцаченко // Збірник тез наукових доповідей пятої міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи». – Одеса: Одеський національнийй університет ім. І.І. Мечникова, 2010. – с.167-169 (0,06 др. арк.). - П
16. Романченко Н.В. Особливості формування брендів промисловими підприємствами України / Н.В. Романченко // Материалы первой всеукраинской научной web-конференции молодых ученых, 4 марта 2010. – Симферополь: ДИАЙПИ, 2010. – с.63-65 (0,06 др. арк.). - Ф
17. Чала Н.Д. Генеза державної економічної політики України / Н.Д. Чала // Науковий вісник Академії муніципального управління: Серія «Управління». Вип.1/2010. - За заг. ред. В.К. Присяжнюка, В.Д. Бакуменка. – К.: Видавничо-поліграфічний центр Академії муніципального управління, 2010. – с. 129-138 (0,35 др. арк.). -Ф
18. Чала Н.Д. Вплив соціального капіталу на економічний розвиток країни / Н.Д. Чала // Науковий вісник Академії муніципального управління: Серія «Управління». Вип. 2/2010. - За заг. ред. В.К. Присяжнюка, В.Д. Бакуменка. – К.: Видавничо-поліграфічний центр Академії муніципального управління, 2010. – с. 163-169 (0,25 др. арк.). -Ф
19. Чала Н.Д. Методологічні підходи до оцінки державної політики економічного розвитку / Н.Д. Чала // Теорія та практика державного управління Зб. наук. Праць. – Вип. 1 (28). – Х.: Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2010. – с. 289 - 295 (0,32 др. арк.). -Ф
20. Чала Н.Д. Система державного управління економічним розвитком в Україні / Н.Д. Чала // Теорія та практика державного управління: Зб. наук. Праць. – Вип. 2 (29). – Х.: Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2010 (0,15 др. арк.). -Ф.
21. Чала Н.Д. Концептуальна основа моделі-підходу державного управління регіональним розвитком «4 І» / Н.Д. Чала // Науковий вісник Академії муніципального управління: Серія «Управління». Вип. 3/2010. - За заг. ред. В.К. Присяжнюка, В.Д. Бакуменка. – К.: Видавничо-поліграфічний центр Академії муніципального управління, 2010. – с. 523 -529 (0,25 др. арк.). -Ф
6.2.5.2.
- В іноземних виданнях
1. Lazorenko L. Сorporate culture as a way of preventing and combating corruption in an enterprise/ L. Lazorenko // Organization Immunity to Corruption Building Theoretical and Research Foundations. – Katowice, 2009, Poland – P. 279 – 287 - Ф
2. Пан Л.В. Значение внедрения стандартов социальной ответственности для украинского бизнеса / Л.В. Пан // Нравственность и экономика: Всероссийская научно-практическая конференция с международным участиием. Сборник научных трудов. – Курган: Курганский филиал, ИЭ УрО РАН, 9 апреля 2010 г. – Т. 1. – С. 108-109 (0,05 др. арк.) – Ф
3. Pan L., Derevianko L. The art of uniting business and science in marketing / L. Pan, L. Derevianko // EBRF Conference "Recearch Forum to Understand Business in Knowledge Society", September 15 – 17, Nokia, Finland , University of Tampere, 2010. – P.172 – 173 (0,05 др. арк.) – П
4. Pan L. Organizational Immunity end Corruption: Building Theoretical and Research Foundations edited by Agata Stachowicz-Stanusch / L.Pan // The Katowice Branch of the Polish Academy of Sciences, 2009. – 482 р. (21 chapter of L. Pan – Modern Tendencies of Companies' Image Forming)- 297-310 p. (0,35 др. арк.) – Ф
5. Романченко Н.В. Культурная матрица как фактор успешности бизнеса международной компании / Н.В. Романченко // Нравственность и экономика: Всероссийская научно-практическая конференция с международным участиием. Сборник научных трудов. – Курган: Курганский филиал, ИЭ УрО РАН, 9 апреля 2010 г. – Т. 1. – С. 122-123 (0,35 др. арк.). - П
6. Чалая Н.Д. Государственная инвестиционная политика стимулирования экономического развития / Н.Д. Чала // Экономика, государство и общество в 21-ом веке. VIII Румянцевские чтения на базе Курского филиала Российского государственного торгово-экономического университета, 29 апреля 2010 г. – Материалы научных чтений. – Курск: Изд-во «Деловая полиграфия», 2010. – с.227-237. (0,35 др. арк.). -Ф
- В іноземних журналах
6.2.6. Патенти
7. Участь у наукових заходах: конференціях, семінарах, школах тощо.
|
Конференції, семінари |
Круглі столи |
Літні школи |
НаУКМА |
2/2 |
1/1 |
- |
Національні/регіональні |
9/7 |
1/1 |
- |
Міжнародні |
16/1 |
- |
- |
7.1. Перелік наукових заходів, організованих кафедрою/ науковим підрозділом (назва наукового заходу, дата, місце, відповідальна особа):
- Самостійно:
7.1.1 У НаУКМА
В рамках конференції НаУКМА «Дні науки НаУКМА», науковий семінар «Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти", 28 січня 2010. Відповідальні – Пан Л.В., Романченко Н.В.
Бізнес-семінар, присвячений використанню програмного забезпечення з маркетингу (Маркетинг-Аналітик 6.0.). Бізнес-тренер: директор консультаційно-впроваджувальної фірми «Прагма – В.К.С.» Пікинер І., 20.09.10, 6 корп., 6-201. Відповідальна – Пан Л.В.
-
7.1.2. Національні/регіональні
Пан Л.В. Доповідь «Маркетинг ХХІ століття» Перша Всеукраїнська конференція для студентів та молодих спеціалістів "Індустрія маркетингу 2010", 27-28 листопада 2010, м. Київ. Відповідальні – Пан Л.В., Дерев’янко Л.В.
Круглий стіл «Портрет сучасного споживача» спільно з Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив, 15 жовтня 2010р., м. Київ – відповідальна Пан Л.В.
7.1.3. Міжнародні
- Спільно із працівниками інших інституцій, закладів тощо.
Спільно з Фондом розвитку та підтримки підприємництва – цикл тренінгів для малого та середнього бізнесу "Формування та реалізація конкурентних стратегій в нових економічних умовах", 1-8 грудня 2010, Донецьк, Вінниця, Запоріжжя, Дніпропетровськ.
Спільно з Школою Рекламних Технологій організація мастер-класів "Управління маркетингом", листопад - грудень 2010, м. Київ.
Спільно з Единбурзькою Школою Бізнесу – круглий стіл "Вплив споживачів на діяльність організацій (фірм)", травень 2010, м. Київ.
Спільно з Таврійським національним університетом ім. В.І. Вернадського, Білоруським державним економічним університетом (Білорусь), Курганською філією інституту економіки Уральського відділення російської академії наук (Росія), Курським філіалом Російського державного торговельно-економічного університету (Росія), Університетом Париж – 13 (Франція), Единбургською бізнес школою при університеті Херіот-ватт (Шотландія) – Перша міжнародна науково-практична конференція "Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах", 6-9 жовтня 2010, м. Севастополь.
Спільно з Таврійським національним університетом ім. В.І. Вернадського – восьма щорічна всеукраїнська науково-практична конференція для студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених «Менеджмент підприємницької діяльності», 26-30 квітня 2010, Сімферополь.
Спільно з Міністерством освіти і науки України, Таврійським національним університетом ім. В.І. Вернадського, Полтавським університетом споживчої кооперації України, Криворізьким економічним інститутом КНЕУ ім. В. Гетьмана, Івано-Франківським інститутом менеджменту Тернопільського національного економічного університету – Перша Всеукраїнська наукова web-конференція молодих вчених " Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах", 4 березня 2010, м. Київ, НаУКМА.
7.2. Участь співробітників кафедри/наукового підрозділу в конференціях (вказати прізвище, назву доповіді, науковий захід, місце проведення, дату):
7.2.1. У НаУКМА.
Абрамович О.К. Доповідь «Поведінка споживачів на ринку меблів: особливості та тенденції» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).
Гуменна О.В. Доповідь «Особливості формування інфраструктури ринку інноваційної продукції» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).
Єрофеєва Т.А. Доповідь «Вартісна оцінка нематеріальних активів маркетингу: теоретичні та практичні аспекти» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).
Лазоренко Л.В. Доповідь «Соціальна стратегія розвитку бизнеса в Україні» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).
Пан Л.В. Доповідь "Нові правила маркетингу в умовах економічного спаду" / Науковий семінар, приурочений до Днів науки НаУКМА «Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти", (Київ, 28 січня 2010р.).
Пічик К.В. Доповідь «Сучасні методи маркетингових досліджень на міжнародних фінансових ринках» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).
Погасій В. І. Доповідь «Презентація коттеджного містечка як інструмент ефективної маркетингової стратегії продажів» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).
Романченко Н.В. Доповідь «Напрями оптимізації маркетингової політики в умовах кризи» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).
Чала Н.Д. Доповідь «Управління іміджем організації в нових економічних умовах» / Круглий стіл "Сучасні тенденції розвитку маркетингу: теоретичні та практичні аспекти" в рамках Днів науки в НаУКМА (Київ, 29 січня 2010 р.).
7.2.2. Національних/регіональних.
Гуменна О.В. Доповідь «Вплив потреб споживачів на інноваційний розвиток економіки» / Перша Всеукраїнська наукова відео-конференція молодих вчених «Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах» (Симферополь -Київ, 4 березня 2010 р.).
Гуменна О.В. Доповідь «Управління підприємницькими ризиками в інноваційній сфері» / Восьма Всеукраїнська науково-практична конференція «Мененджмент підприємницької діяльності» (м.Симферополь, 26-30 квітня 2010 р.).
Лазоренко Л.В. Доповідь «Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом» / Всеукраинская научная web-конференция молодых ученых «Особенности развития регионов в новых экономических условиях.» (Київ, Національний університет «Києво-Могилянська Академія», 4 березня 2010 р.)
Лазоренко Л.В. Доповідь «Особливості мотивації персоналу в умовах ризику» / Науково-практична конференція (у заочній формі) «Малий та середній агробізнес у системі фінансів підприємств». (Київ, Інститут аграрної економіки, 22 січня 2010 р)
Пан Л.В. Доповідь "Способи покращення захисту інформації на ринку інформаційних продуктів та послуг в Україні" / Восьма Щорічна Всеукраїнська науково-практична конференція для студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених «Менеджмент підприємницької діяльності» (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В.И. Вернадського, 26-30 квітня 2010).
Пан Л.В. Доповідь "Приоритеты развития B2B-маркетинга в условиях новой экономической ситуации" / Перша Всеукраїнська наукова web-конференція молодих вчених " Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах", (4 березня 2010, НаУКМА).
Пан Л.В. Доповідь "Особливості споживчої мотивації на роздрібному ринку" / Наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів (Київ, Національний транспортний університет, 21 лютого 2010)
Романченко Н.В. Доповідь "Особливості формування брендів промисловими підприємствами України" / Перша Всеукраїнська наукова web-конференція молодих вчених " Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах", (4 березня 2010, НаУКМА).
Чала Н.Д. Доповідь «Маркетингові стратегії професійних громадських об’єднань в умовах кризи» / Перша Всеукраїнська наукова web-конференція молодих вчених " Особливості розвитку регіонів України в нових економічних умовах", (4 березня 2010, НаУКМА).
7.3.3. Міжнародних.
Гуменна О.В. Доповідь «Вплив потреб споживачів на впровадження інновацій / Міжнародна науково-практична конференція «Антикризові механізми регіонального та муніципального розвитку» (м.Київ, 9 квітня 2010 р.).
Гуменна О.В., Пан Л.В. Доповідь «Роль інформації в інноваційному розвитку емерджентної економіки» / Друга Міжнародна науково-практична конференція «Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки» (м.Одеса, 8-10 вересня 2010 р.)
Гуменна О.В. Технологічна стратегія фірми як складова маркетингової стратегії/ Перша Міжнародна науково-практична конференція «Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах» (м.Севастополь, 6-9 жовтня 2010 р.).
Гуменна О.В. Доповідь «Управління інноваційними ризиками в проектах» / Третя міжнародна наукова конференція «Концептуальні засади формування менеджменту в Україні» (Одеса-Стамбул, 17-22 травня 2010 р.)
Лазоренко Л.В. Доповідь «Национальная экономика Украины в условиях рецессии» / Международная научная конференция «Мировой кризис и экономическое развитие» (Варна, Болгарія, 13-14 травня 2010 року)
Лазоренко Л.В. Доповідь «Стратегічний розвиток компаній в нових економічних умовах» / IV Международная научная конференция «Современные достижения в науке и образовании».(Будва, Чорногорія, 11-18 вересня 2010 р).
Лазоренко Л.В. Доповідь «Вплив корпоративної соціальної відповідальності на сталий розвиток підприємства» / ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Державне регулювання соціального підприємництва та соціальної відповідальності бізнесу» (Харків, Харківський регіональний інститут державного управління, 25 листопада 2010 р.)
Пан Л.В. Доповідь "Вплив макротрендів на діяльність вітчизняних компаній"/ Перша міжнародна науково-практична конференція "Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах", (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В.И. Вернадського, 6-9 жовтня 2010).
Pan L. Доповідь "The art of uniting business and science in marketing" / EBRF Conference "Recearch Forum to Understand Business in Knowledge Society", (September 15 – 17, Nokia, Finland , University of Tampere).
Пан Л.В. Доповідь "Особливості стратегічного управління в нових економічних умовах" / Третя Міжнародна наукова конференція "Концептуальні засади формування менеджменту в Україні" (Одеса – Стамбул, 17-22 травня 2010).
Романченко Н.В. Доповідь «Потенційні можливості зростання та інноваційного розвитку підприємства в період кризових явищ» / П’ята міжнародна науково-практична конференція «Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи» (Одеса, Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова, 26-27 березня 2010).
Чала Н.Д. Доповідь "Державна допомога - інструмент економічного розвитку: проблеми використання» / Міжнародний науковий конгрес «Державне управління та місцеве самоврядування» (ХАРІ НАДУ м. Харків, 26 березня 2010)
Чала Н.Д. Доповідь "Фіскальні механізми стимулювання інноваційного розвитку країни» / Міжнародна науково-практична конференція «Антикризові механізми регіонального та муніципального розвитку» (Київ, 9 квітня 2010)
Чала Н. Доповідь "Государственные механизмы управления экономическим развитием в глобальном пространстве» / International Scientific Conference The Global Crisis and Economic Development (Варна, Болгарія, 13-14 травня 2010 року)
Чала Н. Доповідь "Регіональна політика як інструмент забезпечення переваг України у глобальному просторі» / Науково-практична конференція за міжнародною участю «Сучасна регіональна політика: формування, реалізація та розвиток публічної служби» (Одеса, 23 вересня 2010 р)
Чала Н.Д. Доповідь "Бізнес – влада – суспільство: нова парадигма державного управління розвитком підприємництва» / Перша міжнародна науково-практична конференція "Управління розвитком підприємництва в сучасних умовах", (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В.И. Вернадського, 6-9 жовтня 2010).
8. Участь у національних та міжнародних виставках.
Експонати, які демонструвались на виставках
Спільно з Консорціумом з удосконалення менеджмент-освіти в Україні (СЕUME) участь у міжнародній виставці навчальних закладів „Сучасна освіта в Україні 2010”. Презентація підручника «Маркетинг: Підручник. 5-те видання/В. Руделіус, О.М. Азарян, Л.В. Пан та ін.: Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова».
9. Міжнародне наукове співробітництво (з якими університетами, фірмами тощо). Спільні наукові проекти та інші заходи.
- Назва наукового проекту: "Entrepreneurial Marketing"
- Партнери: University of Tampere, Finland.
- Спільні наукові заходи – Міжнародний науково-практичний бізнес-форум, участь у журі за визначення найкращого бізнес-проекту (Пан Л.В.).
- Назва наукового проекту: "Corruption Prevention. Different ways of preventing and combating corruption in an enterprise"
- Фінансування – University of Tampere, EBRF
- Партнери: Silesian Technical University Faculty of Organization and Management Gliwice, Poland
- Фінансування – на громадських засадах
- Спільні наукові заходи – випуск книги (Pan L., Lazorenko L."Corruption Prevention. Different ways of preventing and combating corruption in an enterprise")
- Назва наукового проекту: "Advanced Technologies Management for Retailing: frameworks and issues"
- Партнери: University of Calabria, Italy; and Eindhoven University of Technology, The Netherlands
- Фінансування – на громадських засадах
- Спільні наукові заходи – випуск книги (Pan L., Lazorenko L. "Advanced Technologies Management for Retailing: frameworks and issues")
10. Угоди про наукову співпрацю з вітчизняними інституціями (чинні на даний момент). Наявність спільних з академіями структур. Спільні наукові заходи, які проводились із партнерами.
Співпраця:
- ВI Norwegian School of Management – обмін інформацією, науковими і навчальними матеріалами; обмін студентами, аспірантами, докторантами, науково-педагогічними працівниками і працівниками адміністрації; одержання грантів від норвезького уряду на навчання в ВI Norwegian School of Management; розробка і впровадження спільних академічних і наукових програм; координація партнерських дослідницьких програм;
- National Foundation of Indian Engineers (NAFEN) – обмін інформацією, науковими і навчальними матеріалами; обмін науково-педагогічними працівниками; розробка і впровадження спільних курсів для магістерської спеціалізації з економічної теорії «Поведінка споживача»;
- Із кафедрою менеджменту підприємницької діяльности Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського – Організація та проведення щорічної науково-практичної Всеукраїнської конференції студентів, аспірантів;
- Із консалтинговою компанією ВАТ "ІНТАЛЕВ-Україна" – впровадження в навчальний процес програмного продукту компанії «Інталєв: Навігатор», а також здійснення спільного пошуку нових напрямів використання автоматизованої ситеми управління «Інталєв: Навігатор» в управлінні сучасними організаціями; проведення навчального семінару «Система Збалансованих Показників: постановка завдань і їх формалізація через організаційну структуру та бізнес-процеси», орієнтованого на залучення студентів магістерського рівня навчання до проекту здійснення спільного пошуку нових напрямів використання АСУ;
- Із приватною консультаційно-впроваджувальною фірмою «Прагма В.К.С.» – підготовка та поставка демо-версій під цілі, визначені угодою, у межах науково-творчого та навчального співробітництва; проведення спільних консультацій і семінарів;
- Із Міжнародною Асоціацією Маркетингових Ініціатив – проведення круглих столів, семінарів, тренінгів, циклу гостьових лекцій тощо.
11. Впровадження результатів наукових досліджень у навчальний процес (у виробництво).
У навчальний процес (виробництво) впроваджено методи:
- інтрамаркетингу в контексті управління розвитком організації;
- побудови системи збалансованих показників для управління стратегією компанії;
- використання ціннісних орієнтацій сучасного покоління персоналу під час впровадження змін у компанії;
- інтеграції елементів мотивації в систему управління виконанням завдань, призначену для застосування менеджерів середнього рівня в компанії;
12. Участь у захистах дисертацій (опонент тощо).
Пан Л.В.
Офіційний опонент кандидатської дисертації: Шведун В.О. "Формування та розподіл рекламного бюджету фармацевтичного підприємства”. – Харків, Харківський національний економічний університет, 3 червня 2010.
13. Членство у спеціалізованих вчених радах із захисту дисертацій.
Чала Н.Д. - експерт спеціалізованої вченої ради К 26.129.02 Академії муніципального управління по захисту дисертацій зі спеціальності 08.00.03 - Економіка та управління національним господарством
14. Членство в комісіях та інших колегіальних органах МОН, ВАК тощо.
Чала Н.Д. – науковий консультант, Комітет Верховної Ради України з питань економічної політики
Державні екзаменаційні комісії в інших ВНЗ:
Пан Л.В. – голова Державної екзаменаційної комісії МАУП, Київ;
Лазоренко Л.В. – член Державної екзаменаційної комісії, МАУП, Київ
Гуменна О.В. – член Державної екзаменаційної комісії, Академія муніципального управління, Київ
15. Кількісний і якісний склад співробітників кафедри/наукового підрозділу:
Загальна кількість співробітників / з них працює на постійній основі – 11/10;
кандидатів наук / з них працює на постійній основі – 7/6;
мають вчене звання доцента / з них працює на постійній основі – 6/5.
№ п/п |
ПІП співробітника |
Вчене звання, науковий ступінь |
Штатний, сумісник |
1. |
Абрамович Ольга Костянтинівна |
Старший викладач |
Штатний |
2. |
Васильченко Галина Василівна |
Кандидат наук, доцент |
Сумісник (працює на громад. засадах) |
3. |
Гуменна Олександра Віталіївна |
Кандидат наук, доцент |
Штатний |
4. |
Єрофеєва Тетяна Анатоліївна |
Старший викладач |
Штатний |
5. |
Бугаєнко Наталія Володимиріна |
Методист кафедри |
Штатний |
6. |
Лазоренко Лариса Віталіївна |
Кандидат наук, доцент |
Штатний |
7. |
Пан Лілія Володимирівна |
Кандидат наук, доцент, зав. кафедри |
Штатний |
8. |
Пічик Катерина Валеріївна |
Кандидат наук, доцент |
Штатний |
9. |
Погасій Вікторія Ігорівна |
Асистент |
Штатний |
Романченко Наталія Володимирівна |
Кандидат наук, доцент |
Штатний |
|
Чала Ніна Дмитрівна |
Кандидат наук (не має вченого звання) |
Штатний |
30.11.2010
Завідувач кафедри
маркетингу та управління бізнесом Пан Л.В.