Контакти Мапа сайту

Міжнародний менеджмент

Досить рідко фахівці з однієї галузі не сперечаються між собою під час вирішення певних проблем. Саме такий випадок демонструє позиція фахівців з міжнародного бізнесу щодо факторів культурного середовища. Так, ці фактори чинять найбільший вплив на реалізацію майже всіх функцій менеджменту міжнародної діяльності. Особливо ця проблема загострюється за умов реалізації більш розвинених форм інтернаціоналізації міжнародного бізнесу – управління за контрактом, спільного підприємництва, функціонування в складі міжнародної корпорації.

В свою чергу, рівень обізнаності з національною культурою залежатиме як від факторів, об’єктивно зумовлених специфікою самих країн, так і факторів суб’єктивного характеру, припустімо, досвіду та ступеня розвиненості інтуїції керівників,  професійної управлінської освіти персоналу, набутої шляхом постійного навчання в міжнародних організаціях.

Входження до зарубіжного ринку коштує організації «більш інтенсивного використання» вже залучених ресурсів, або їх додаткового збільшення. Причому найбільшу складність викликає проблема формування персоналу, здатного забезпечити прийняття й виконання рішень в сфері міжнародного підприємництва; його орієнтації на роботу в умовах соціально-культурних особливостей національних споживачів.

Зрозуміло, що стійкі навички в сфері міжнародного менеджменту у студента магістерської програми – ще далеко попереду, але зрозуміти базові складові кроскультурної компетенції менеджера, набути додаткових знань в сфері міжнародного бізнесу шляхом вивчення досвіду провідних міжнародних компаній, бенчмаркінгу та проектної роботи – і можливо, і цікаво. Тим більше, що пропозицій на заміщення вакантних посад в МНК на українському ринку – безліч. Тому знання і вміння, отримані впродовж курсу, обов’язково стануть в нагоді.