Контакти Мапа сайту

Кафедра маркетингу та управління бізнесом

Основним структурним підрозділом, що забезпечує організацію підготовки фахівців за напрямом підготовки 6.030507 “Маркетинг”, є кафедра маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА.

Кафедру як самостійний підрозділ було створено в березні 2005 року на основі напрацьованих викладачами навчальних курсів та здобутого практичного досвіду (надання консалтингових послуг, проведення бізнес-семінарів, розробка і супровід бізнес-проектів) у сферах: маркетинг, менеджмент, експертна оцінка бізнесу, нерухомості та інвестицій, управління персоналом, управління проектами. З моменту створення кафедра мала назву “кафедра управління та підприємництва” і за характером діяльності відповідала концепції допоміжного підрозділу в складі факультету.

Кафедра маркетингу та управління бізнесом сприяє максимальній реалізації стратегії НаУКМА — трансформації навчально-наукового вищого навчального закладу в науково-навчальний. Значну увагу кафедра приділяє саме науково-дослідній роботі, результати якої, завдяки проектно-орієнтованому підходу, відразу дістають широке практичне застосування.

На кафедрі формується наукова школа “Поведінка споживача”, яка підкріплюється маґістерською програмою. З 2007 року професорсько-викладацький склад кафедри розпочав діяльність, яка дозволить готувати фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Маґістр” зі спеціальністю “Економічна теорія” та спеціалізацією “Поведінка споживача”. В межах цієї спеціалізації викладачі кафедри підготували низку новітніх курсів маркетингового спрямування.

Згідно наукової теми кафедри — “Теоретико-методологічні засади та прикладні аспекти управління діяльністю організації в умовах ринкової економіки” (0106V004573) — триває публікація наукових статей, навчально-методичних посібників та участь у комунікативних заходах для оприлюднення та обговорення пропозицій щодо вдосконалення механізму управління організацією та напрацювання ефективніших управлінських рішень у сучасних умовах ринкового середовища.

В межах проекту кафедри на 2008–2009 роки — “Поведінка споживачів в системі управління розвитком організацій” — проходить науково-дослідна, науково-навчальна та науково-організаційна робота, видавнича діяльність.

Кафедра маркетингу та управління бізнесом — серед організаторів щорічної Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених “Теорія і практика підприємницької діяльності” (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В. Вернадського), на якій очолює секції “Вплив споживачів на діяльність організацій” та “Управління розвитком організацій в ринкових умовах”.

Вступна кампанія 2011/2012

Набір на бакалаврську програму за напрямом підготовки "Маркетинг" здійснюється на підставі загальних правил вступу до Національного Університетиу "Києво-Могилянська Академія". Термін навчання становить 3 роки 10 місяців. Навчання відбувається двома робочими мовами університету: українською та англійською.

Для участі в конкурсному відборі на напрям підготовки "Маркетинг" допускаються абітурієнти, що мають сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) з таких дисциплін із такою мінімальною кількістю балів (в дужках): українська мова та література (150), математика (165), історія України (124) або географія (124).

Прийом документів триватиме з 1 липня по 31 липня включно.

Ви можете ознайомитися з повним переліком необхідних документів та умов, а також завантажити заяву-анкету вступника на бакалаврські програми. Більш докладну інформацію про особливості вступу Ви зможете знайти на веб-сторінці приймальної комісії НаУКМА.

Пан Лілія Володимирівна

Кандидат економічних наук, доцент, завідувач, засновник кафедри      маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук Національного університету «Києво-Могилянська академія», керівник Креативного Маркетингового Центру при НаУКМА, викладач Единбурзької Школи Бізнесу в Україні.

Детальніше: Пан Лілія Володимирівна

Романченко Наталія Володимирівна

Романченко Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та управліннябізнесом, бізнес-тренер з питань управління людськими ресурсами та організаційного розвитку.

Детальніше: Романченко Наталія Володимирівна

Пічик Катерина Валеріївна

Кандидат економічних наук, доцент. Маркетолог за освітою, співпрацювала з компаніями в сфері маркетингових досліджень, а також маркетингової товарної та товарно-інноваційної полтики.

Детальніше: Пічик Катерина Валеріївна

Дочірні категорії