Кафедра маркетингу та управління бізнесом
-
Навчання
- Субота, 25 червня 2011 10:19
- Автор: Shelise
- Перегляди: 298
Основним структурним підрозділом, що забезпечує організацію підготовки фахівців за напрямом підготовки 6.030507 “Маркетинг”, є кафедра маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА.
Кафедру як самостійний підрозділ було створено в березні 2005 року на основі напрацьованих викладачами навчальних курсів та здобутого практичного досвіду (надання консалтингових послуг, проведення бізнес-семінарів, розробка і супровід бізнес-проектів) у сферах: маркетинг, менеджмент, експертна оцінка бізнесу, нерухомості та інвестицій, управління персоналом, управління проектами. З моменту створення кафедра мала назву “кафедра управління та підприємництва” і за характером діяльності відповідала концепції допоміжного підрозділу в складі факультету.
Кафедра маркетингу та управління бізнесом сприяє максимальній реалізації стратегії НаУКМА — трансформації навчально-наукового вищого навчального закладу в науково-навчальний. Значну увагу кафедра приділяє саме науково-дослідній роботі, результати якої, завдяки проектно-орієнтованому підходу, відразу дістають широке практичне застосування.
На кафедрі формується наукова школа “Поведінка споживача”, яка підкріплюється маґістерською програмою. З 2007 року професорсько-викладацький склад кафедри розпочав діяльність, яка дозволить готувати фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Маґістр” зі спеціальністю “Економічна теорія” та спеціалізацією “Поведінка споживача”. В межах цієї спеціалізації викладачі кафедри підготували низку новітніх курсів маркетингового спрямування.
Згідно наукової теми кафедри — “Теоретико-методологічні засади та прикладні аспекти управління діяльністю організації в умовах ринкової економіки” (0106V004573) — триває публікація наукових статей, навчально-методичних посібників та участь у комунікативних заходах для оприлюднення та обговорення пропозицій щодо вдосконалення механізму управління організацією та напрацювання ефективніших управлінських рішень у сучасних умовах ринкового середовища.
В межах проекту кафедри на 2008–2009 роки — “Поведінка споживачів в системі управління розвитком організацій” — проходить науково-дослідна, науково-навчальна та науково-організаційна робота, видавнича діяльність.
Кафедра маркетингу та управління бізнесом — серед організаторів щорічної Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених “Теорія і практика підприємницької діяльності” (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В. Вернадського), на якій очолює секції “Вплив споживачів на діяльність організацій” та “Управління розвитком організацій в ринкових умовах”.
Вступна кампанія 2011/2012
-
Вступ
- Субота, 25 червня 2011 08:38
- Автор: Shelise
- Перегляди: 349
Набір на бакалаврську програму за напрямом підготовки "Маркетинг" здійснюється на підставі загальних правил вступу до Національного Університетиу "Києво-Могилянська Академія". Термін навчання становить 3 роки 10 місяців. Навчання відбувається двома робочими мовами університету: українською та англійською.
Для участі в конкурсному відборі на напрям підготовки "Маркетинг" допускаються абітурієнти, що мають сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) з таких дисциплін із такою мінімальною кількістю балів (в дужках): українська мова та література (150), математика (165), історія України (124) або географія (124).
Прийом документів триватиме з 1 липня по 31 липня включно.
Ви можете ознайомитися з повним переліком необхідних документів та умов, а також завантажити заяву-анкету вступника на бакалаврські програми. Більш докладну інформацію про особливості вступу Ви зможете знайти на веб-сторінці приймальної комісії НаУКМА.
Пан Лілія Володимирівна
-
Викладачі
- Субота, 07 травня 2011 23:20
- Автор: Super User
- Перегляди: 770
Кандидат економічних наук, доцент, завідувач, засновник кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук Національного університету «Києво-Могилянська академія», керівник Креативного Маркетингового Центру при НаУКМА, викладач Единбурзької Школи Бізнесу в Україні.
Романченко Наталія Володимирівна
-
Викладачі
- Субота, 07 травня 2011 23:18
- Автор: Super User
- Перегляди: 638
Романченко Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та управліннябізнесом, бізнес-тренер з питань управління людськими ресурсами та організаційного розвитку.
Пічик Катерина Валеріївна
-
Викладачі
- Субота, 07 травня 2011 23:17
- Автор: Super User
- Перегляди: 496
Кандидат економічних наук, доцент. Маркетолог за освітою, співпрацювала з компаніями в сфері маркетингових досліджень, а також маркетингової товарної та товарно-інноваційної полтики.
Дочірні категорії
- Вступ
- Викладачі
-
Курси
ііііііііііііііііі
- Міжнародна співпраця