Контакти Мапа сайту

Професійні компетенції бакалаврів кафедри

Бакалавр кафедри “Маркетинг” згідно з  “Державним класифікатором видів економічної діяльності ДК 009-96”, затвердженим наказом Держстандарту України від 22.10.96 № 441підготовлений до виконання таких напрямів робіт :

 

  • Оптова торгівля і посередництво в торгівлі:
    • К.51.1 – Посередництво в оптовій торгівлі.
  • Фінансова діяльність:
    • К.65 - Фінансове посередництво;
    • К.65.21 - Фінансовий лізинг;
    • K.67.12 – Управління портфелями цінних паперів.
  • Операції з нерухомістю:
    • К.70.31 – Діяльність агентів нерухомості;
    • К.71 – Здавання під найм без обслуговуючого персоналу.
  • Послуги, надавані переважно юридичним особам:
    • К 74.13.0 – Дослідження ринку та вивчення громадської думки (вивчення потенційних можливостей збуту товарів, їх попиту у споживачів з метою поліпшення збуту та розроблень нових видів продукції, вивчення громадської думки щодо політичних, економічних та суспільних питань, а також статистичний аналіз результатів);
    • К.74.14 – Консультації з питань комерційної діяльності та управління (надання консультацій та практичної допомоги державним та недержавним підприємствам та установам у плануванні, з організаційних питань, забезпечення ефективності, контролю, інформації та управління);
    • К.74.15.0 – Керівництво підприємствами;
    • К.74.40 – Реклама (планування та проведення рекламних кампаній, створення та розміщення реклами, дослідження ринку та інші).
  • Державне управління
    • L.75.1 – Державне управління загального характеру в економічній та соціальній галузі;
    • L.75.14.0 – Допоміжна діяльність у сфері державного управління (керівництво, функціонування та забезпечення всіх служб загального призначення: служби з централізованих закупівель і постачання та інші);
  • Громадська діяльність –
    • О.91.1 – Організації у сфері економіки.

Варіанти професійних робіт, які може виконувати випускник кафедри маркетингу

Професійні назви робіт, які здатний виконувати фахівець освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” спеціальності  6.030507 – “Маркетинг”

 

Детальніше: Варіанти професійних робіт, які може виконувати випускник кафедри маркетингу