Контакти Мапа сайту

Теорія поведінки споживачів

Курс передбачає формування в студентів теоретичних знань про cутність, зміст та особливості психології поведінки споживачів на ринку. З’ясовується еволюція розвитку теорії поведінки споживачів. Аналізуються основні підходи до сегментування ринку і позиціонування товару, розглядаються особливості визначення типів українських споживачів.  Визначаються індивідуальні детермінанти поведінки споживачів та вплив факторів зовнішнього середовища на поведінку споживачів. Розглядаються типи купівельних рішень та модель процесу прийняття рішень споживачами. З’ясовується відмінність поведінки кінцевих та промислових споживачів. Визначаються риси майбутніх споживачів та з’ясовуються перспективи розвитку системи «споживач-компанія». Курс дозволить студентам отримати практичні навички в галузі аналізу і   моделювання поведінки споживачів та розробці ефективних маркетингових рішень по завоюванню цільових сегментів ринку.

К.е.н., доц. Пан Л.В.