Кафедра маркетингу та управління бізнесом
-
Навчання
- Субота, 25 червня 2011 10:19
- Автор: Shelise
- Перегляди: 298
Основним структурним підрозділом, що забезпечує організацію підготовки фахівців за напрямом підготовки 6.030507 “Маркетинг”, є кафедра маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА.
Кафедру як самостійний підрозділ було створено в березні 2005 року на основі напрацьованих викладачами навчальних курсів та здобутого практичного досвіду (надання консалтингових послуг, проведення бізнес-семінарів, розробка і супровід бізнес-проектів) у сферах: маркетинг, менеджмент, експертна оцінка бізнесу, нерухомості та інвестицій, управління персоналом, управління проектами. З моменту створення кафедра мала назву “кафедра управління та підприємництва” і за характером діяльності відповідала концепції допоміжного підрозділу в складі факультету.
Кафедра маркетингу та управління бізнесом сприяє максимальній реалізації стратегії НаУКМА — трансформації навчально-наукового вищого навчального закладу в науково-навчальний. Значну увагу кафедра приділяє саме науково-дослідній роботі, результати якої, завдяки проектно-орієнтованому підходу, відразу дістають широке практичне застосування.
На кафедрі формується наукова школа “Поведінка споживача”, яка підкріплюється маґістерською програмою. З 2007 року професорсько-викладацький склад кафедри розпочав діяльність, яка дозволить готувати фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Маґістр” зі спеціальністю “Економічна теорія” та спеціалізацією “Поведінка споживача”. В межах цієї спеціалізації викладачі кафедри підготували низку новітніх курсів маркетингового спрямування.
Згідно наукової теми кафедри — “Теоретико-методологічні засади та прикладні аспекти управління діяльністю організації в умовах ринкової економіки” (0106V004573) — триває публікація наукових статей, навчально-методичних посібників та участь у комунікативних заходах для оприлюднення та обговорення пропозицій щодо вдосконалення механізму управління організацією та напрацювання ефективніших управлінських рішень у сучасних умовах ринкового середовища.
В межах проекту кафедри на 2008–2009 роки — “Поведінка споживачів в системі управління розвитком організацій” — проходить науково-дослідна, науково-навчальна та науково-організаційна робота, видавнича діяльність.
Кафедра маркетингу та управління бізнесом — серед організаторів щорічної Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених “Теорія і практика підприємницької діяльності” (Сімферополь, Таврійський національний університет ім. В. Вернадського), на якій очолює секції “Вплив споживачів на діяльність організацій” та “Управління розвитком організацій в ринкових умовах”.