Управління поведінкою споживачів
-
Перша сторінка
- Субота, 25 червня 2011 09:37
- Автор: Sigillight
- Перегляди: 294
Споживач здійснює більшість покупок в „споживчому трансі”, використовуючи прості стратегії вибору. Знання цих споживчих стратегій дає продавцю можливість використовувати їх у власних цілях, заволодіваючи увагою та прихильністю споживача, обмінювати свої товари і послуги на гроші.
Курс передбачає опанування студентами необхідних основ управління поведінкою кінцевих споживачів. Визначаються об’єкти маніпулювання в поведінці споживачів, психологічні основи сприйняття продуктів, вибору брендів, передумови успішності впливу засобів масової комунікації, прямих форм стимулювання збуту на поведінку споживачів, розглядаються загальна модель ефективного маніпулювання споживачем на масових ринках, технологія особистих продажів.