Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Основним структурним підрозділом, що забезпечує організацію підготовки фахівців за напрямом підготовки 6.030507 “Маркетинг”, є кафедра маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА.
Кафедру як самостійний підрозділ було створено в березні 2005 року на основі напрацьованих викладачами навчальних курсів та здобутого практичного досвіду (надання консалтингових послуг, проведення бізнес-семінарів, розробка і супровід бізнес-проектів) у сферах: маркетинг, менеджмент, експертна оцінка бізнесу, нерухомості та інвестицій, управління персоналом, управління проектами. З моменту створення кафедра мала назву “кафедра управління та підприємництва” і за характером діяльності відповідала концепції допоміжного підрозділу в складі факультету.
Кафедра маркетингу та управління бізнесом сприяє максимальній реалізації стратегії НаУКМА — трансформації навчально-наукового вищого навчального закладу в науково-навчальний. Значну увагу кафедра приділяє саме науково-дослідн...
Детальніше