Пан Лілія Володимирівна
Кандидат економічних наук, доцент, завідувач, засновник кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук Національного університету «Києво-Могилянська академія», керівник Креативного Маркетингового Центру при НаУКМА, викладач Единбурзької Школи Бізнесу в Україні.
Завідувач, засновник кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук Національного університету «Києво-Могилянська академія», керівник Креативного Маркетингового Центру при НаУКМА, викладач Единбурзької Школи Бізнесу в Україні.
Спеціаліст в області маркетингу, менеджменту і стратегічного управління. Має досвід керівної роботи в бізнесі і викладацький досвід роботи у складі міжнародних команд (Польща, США, Фінляндія).
Стажувалася у провідних університетах та бізнес-школах України, Індії. Опублікувала більше 100 робіт в українських та міжнародних виданнях. Учасник багатьох міжнародних проектів, конференцій, тренінгів і семінарів. Є членом Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ), Європейсько-Середземноморської Академії Бізнесу (ЕМАВ), Дослідницького Форуму з розуміння бізнесу в знаннєвому суспільстві (EBRF), Української Асоціації Економістів.
Викладає: "Маркетинг", "Стратегічне управління", "Теорію поведінки споживачів", "Управління поведінкою споживачів".
Захоплення: тварини, психологія, танці, караоке, подорожі