Теорія поведінки споживачів
-
Курси
- Субота, 25 червня 2011 09:29
- Автор: Sigillight
- Перегляди: 232
Міжнародна співпраця
-
Міжнародна співпраця
- Субота, 25 червня 2011 10:21
- Автор: Shelise
- Перегляди: 182
Кафедра орієнтована на розвиток відносин із зарубіжними вищими навчальними закладами та іншими організаціями з метою вивчення і використання міжнародного досвіду підготовки фахівців з маркетингу. Так, налагоджено зв’язки з Норвезькою школою управління (Осло), Національною асоціацією інженерів Індії (Нью-Делі), Естонською школою бізнесу (Таллінн), Латвійським інститутом менеджменту інформаційних систем (Рига), Гродненським державним університетом ім. Янки Купали (Білорусь), Економічним університетом Варни (Болгарія), Університетом економіки в Братиславі (Словацька республіка).
Дочірні категорії
- Вступ
- Викладачі
-
Курси
ііііііііііііііііі
- Міжнародна співпраця