Контакти Мапа сайту

Напрямок досліджень

Згідно наукової теми кафедри — “Системний підхід до формування ефективної маркетингової стратегії організації” (011U005449) — триває публікація наукових статей, навчально-методичних посібників та участь у комунікативних заходах для оприлюднення та обговорення пропозицій щодо визначення універсальних підходів до побудови маркетингових стратегій в умовах невизначеності зовнішнього середовища та обмеженості фінансових ресурсів на підставі дослідження особливостей поведінки споживачів товарів та послуг.

 

В межах проектів кафедри на 2011–2012 роки — «Поведінка споживачів на ринку В2В* (business-to-business) в умовах кризи» та «Маркетингова оцінка корупції як економічного явища в контексті соціальної відповідальності бізнесу» — проходить науково-дослідна, науково-навчальна та науково-організаційна робота, видавнича діяльність.

 

Відповідно до наукової теми кафедри та  наукових проектів 1 липня 2011 р. відбувся захист дисертації  на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук  викладачем кафедри Абрамович О.К.  на тему «Поведінка споживача в системі управління конкурентною стратегією підприємства» (науковий керівник Пан Л.В.).