Отже, ви - менеджер, керуєте процесами, в ході яких постійно даєте завдання. Тут є свої секрети і хитрощі. Найпростіші способи досягти бажаного: вдумливо обговорювати другорядні деталі, довго говорити про те, що всім зрозуміло, але про найважливіше - не пропустити ні слова. Пам'ятайте - у жодному разі не можна говорити про те, де взяти кошти і сили для виконання вашого доручення. Зрозуміло, що підлеглі розберуться самостійно.
Ваш настрій і щирість так само можуть зіграти помітну роль. Доручення корисно давати в буркотливому і незадоволеному тоні. Але не варто нехтувати бадьорістю й оптимізмом. Неоціненну допомогу у вашому випадку може надати приклад вже здійсненого трудового подвигу в сусідньому відділі (департаменті, підприємстві).
Завжди корисно обговорити, які з раніше спланованих справ варто відкласти або скасувати в нових обставинах. При застосуванні даного прийому регулярно, ви гарантовано відіб'єте у підлеглих бажання планувати, щоб там не було. Це покаже всім, що поспішати і приймати всерйоз доручення менеджера немає жодних резонів, якщо ця ілюзія і збереглася в них до цих пір.
Дуже добре працює розділена, але точно не визначена відповідальність. Всілякі "добре б залучити такого-то", "треба б задіяти колег з суміжного відділу" дозволять вам остаточно дезорієнтувати підлеглих.
Давайте завдання, керуєте людьми і процесами! Але якщо раптом завдання виявляться виконаними, а процеси організованими - не турбуйтеся: систематизоване вивчення функцій та інструментів менеджменту, ділові ігри та аналіз бізнес-ситуацій зіграли свою «злу» роль - розвили поступово ваші поняття про управлінські навички, навіть якщо ви робили майже все можливе, щоб цього не сталося.